AAROMROEP en ZOEKLICHT.

De medewerkers van ‘De Aaromroep’ zorgen wekelijks voor de uitzending van de kerkdiensten. Daarnaast is er iedere woensdagavond van 19.30 tot 20.30 uur het verzoekplatenprogramma ‘Zoeklicht’. Aanvragen hiervoor kunnen worden ingediend via de formulieren, welke in het portaal van de kerk zijn te vinden, of telefonisch 0172-603161 of via de mail: zoeklicht@hervormdegemeenteteraar.nl

De wekelijkse kerkdiensten en het verzoekplatenprogramma “ Zoeklicht” zijn  ook te beluisteren via www.kerkomroep.nl.  De kerkdiensten zijn ook via YouTube te volgen. U kunt direct tijdens de dienst meeluisteren of meekijken, maar u kunt ook een uitgezonden dienst of programma later nog beluisteren of bekijken via de site van de kerk.

(Geplaatst 15 september 2023)

Ontmoetingsmiddag.

De jaarlijkse ontmoetingsmiddag van de Aaromroep zal gehouden worden op zaterdag 28 oktober. Naast de ontmoeting van elkaar met koffie, lekkers en een drankje zal John Pietersen van Natuurmonumenten ons van alles komen vertellen over de flora en de fauna binnen de gemeente Nieuwkoop. De middag sluiten we af met een gezamenlijke verrassende maaltijd. De aanvang van de middag is 15.00 uur. Nadere bijzonderheden komen ook nog in een van de volgende kerkbladen en de bij ons bekende luisteraars/kijkers ontvangen binnenkort ook een persoonlijke uitnodiging.

(Geplaatst  december 2022)

Ontmoetingsmiddag Aaromroep.

De jaarlijkse ‘Ontmoetingsmiddag‘ van de Aaromroep was op zaterdag 15 oktober. Het was fijn om te zien dat een groot aantal luisteraars van ‘de Aaromroep’ -en/of ‘het Zoeklicht‘ ingegaan waren op de uitnodiging.

Dit jaar ontvingen wij als gast Karel Snijders van de Historische Vereniging die oude beelden van Ter Aar maar ook beelden van de eerste gehouden ‘Rommelmarkten’.

Ook werden, onder het genot van koffie en wat lekkers, de nodige gesprekjes gevoerd en werd er met elkaar een aantal bekende liederen gezongen. Om  de hersens ook wat actief te laten zijn was er een ‘Bloemen-quiz’ georganiseerd. Uit omschrijvingen moest men de naam van de bloemen trachten te vinden. Een activiteit die leuk maar wél pittig was.

Zoals al de keren hiervoor dat deze ‘Ontmoetingsmiddag’ werd georganiseerd gebeurde het ook nu en werd ook dit jaar de middag afgesloten met een gezamenlijke broodmaaltijd. wat een heel gezellig -en gemoedelijk verloop had.

Bij het verlaten van ‘de Ark’ kreeg een ieder, als ‘aandenking’ aan deze middag, een leuk bloemetje mee naar huis.  Het bloemetje werd aangeboden door dhr. Jan Lankhaar.