Samen Starten

Bent u benieuwd hoe dat nu gaat, zo’n preek maken? Wilt u zichzelf al voorbereiden op de dienst van de volgende zondag? Zou u graag wat extra uitleg willen bij een bekende of minder bekende bijbel passage? Dan is Samen Starten wellicht wat voor u.

Regelmatig (niet langer wekelijks) wil ik op maandagavond samen met u starten met de voorbereiding van de dienst en de preek van de zondag die volgt. U bent van harte welkom om tussen 19.00 en 20.00 uur aan te schuiven in de pastorie. We blikken even terug op de dienst van afgelopen zondag en lezen dan de tekst van de komende week. Wat valt op? Wat raakt je? Welke vragen heb je? Waar schuurt het? Wat zou God jou en ons door deze tekst willen zeggen? Het zijn deze vragen die ons op weg helpen richting de komende zondag.

Ieder avond is los te bezoeken, u hoeft zich niet op te geven en kan dus ook zomaar een enkele keer aanschuiven. In het kerkblad kunt u steeds lezen welke tekst we lezen en bespreken. De eerste keer is op maandag 18 september. Ik kijk uit naar uw komst.

Bent u/jij geïnteresseerd of wellicht iemand die u/jij kent, neem dan contact op voor aanmelding of verdere informatie met

dominee Hendriks.

Telf.: 0172-576527