Ledenadministratie/Kerkelijk bureau 

Het bijhouden van het register van gemeenteleden (de ledenadministratie) behoort tot de taken van het College van Kerkrentmeesters (CvK). 

De uitvoering is door het CvK bij het Kerkelijk bureau ondergebracht. 

Adreswijzigingen, geboorteberichten en overlijdensberichten kunnen worden gestuurd naar de scriba (secretaris):

 

Piet Roos, Kerkweg 32, 2461 GD, Ter Aar

of naar: Postbus 21, 2460 AA Ter Aar.

 

Cora de Hoogd en Annemarie Kempenaar, van het Kerkelijk bureau, zorgen dat de wijzigingen worden vastgelegd in het geautomatiseerde ledenbestand van de PKN.

 

KERKELIJK BUREAU.

Beste mensen,

Op onderstaande data zitten we in de Ark voor het kerkelijk bureau, meestal op maandagmorgen van 9:00 – 11:00 uur.

  • 4 september (woensdag)
  • 7 oktober
  • 11 november
  • 16 december
  • 20 januari
  • 24 februari
  • 31 maart
  • 5 mei
  • 10 juni (dinsdag)
  • 16 juli (woensdag)

 

Hartelijke groeten van Annemarie en Cora

Vul een zoekwoord in en druk enter