‘Christelijk Kinderkoor – Power Kids’.

Christelijk kinderkoor Powerkids

Sinds maart dit jaar zijn we gestart met een Christelijk Kinderkoor in de jeugdhaven van Aarlanderveen, waar al snel veel jongens en meiden uit de omgeving op af  kwamen. Inmiddels zijn we een koor met ruim 25 kinderen in de leeftijd van 6 – 12 jaar.

21 juli mogen we voor het eerst optreden tijdens de openluchtdienst van Aarlanderveen.

Zondag 8 september zullen we optreden in de ochtenddienst in de Herv. Kerk in Aarlanderveen.

Na de zomer hopen we verder te gaan én daarom ook de uitnodiging naar jou, houd je van zingen? Kom dan gezellig een keer kijken en/of meedoen!

Maandag 26 augustus en 2 september zijn de volgende kooravonden. Van 18.15 – 19.00uur in de Jeugdhaven van de Herv. Kerk in Aarlanderveen,  Dorpsstraat 38.

Heeft u vragen, neem dan contact op met Lucinda (06-16133400) of Angelique (06-24191075) of mail naar kinderkoorpowerkids@outlook.com. We kijken naar je uit!

Met een hartelijke groet,

Annie, Dorien, Lucinda en Angelique.

Info.: Lucinda van Harten (Telf.: 06-16133400)